Sjukling

Min kropp sa ifrån igår. Blev snurrig och svag i kroppen, så jag fick packa ihop mig och gå hem från jobbet. Sov sedan resten av eftermiddagen och större delen av kvällen för att knappt kunna sova något på natten. Värk i hela kroppen och svettades och frös om vartannat, så jag fick se mig slagen imorse och vara hemma och vara sjuk. Tog en ipren och sov större delen av dagen och känner mig lite bättre nu. Men för säkerhetensskull stannar jag hemma från jobbet imorn också så jag inte ramlar ihop bakom fiskdisken, eller värre somnar bland hälleflundror och gösar.

Lyckan i detta var att jag i min tristess, då min dator inte riktigt vill fungera hela tiden, kunde måla naglarna. En liten ljuspunkt iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback