I am Cook!

En sak jag och Anna har längtat efter är nästa säsong av Skins. Vi plöjde igenom Skins när vi bodde på Luntmakargatan och sedan dess har vi gått och undrat när nästa säsong ska börja. Till min lycka såg jag för några veckor sen att det fanns en ny säsong, så det betydde bara en sak: SLEEPOVER!

Anna packade sin väska, tog Loke under armen och åkte hem till mig. Vi åt middag och var så förväntansfulla över att sätta på den nya säsongen. Vi satt vakna till klockan fem imorse och plöjde igenom hela säsong fyra.
Efter fick vi båda adrenalinkick och gick och skrek I AM COOK på nattpromenaden med Loke. Fy fan vad bra Skins är!
Nu är dock problemet att vi måste vänta tills januari för att få se fortsättningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback