Familjen Persson-dag!

Började dagen hos sjukgymnasten, efter det blev det en sväng till gymmet där jag trängdes (?) med pensionärer och andra människor, därefter gjorde jag lite ärenden innan mamma hämtade upp mig för att åka till IKEA med mig och Sandra. Vi fikade och fnittrade och sprang sedan runt på IKEA och fnittrade ännu mer och köpte lite småsaker. Mamma köpte lite fina ljus till mig medans jag slog på stort och köpte en plastpall för 25kr som jag ska ha på jobbet.
Efteråt åkte vi hem till mig och väntade in pappa innan vi åt middag. Vi konstaterade att det var första gången endast familjen Persson åt middag hemma hos mig, skamligt!

Sitter nu och åter chokladen Sandra glömde och tar reda på min oreda efter att jag tappade plånboken i somras, kanske dags nu....

Kommentarer
Postat av: anna

ogillar att jag inte blev inbjuden till gymmet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback