Fortet, inte en lycklig plats

Har verkligen legat i sängen tills nu och tyckt synd om mig själv. Har endast gått upp för att göra någon macka och gått på toaletten, annars har sängen varit mitt fort idag.
Har kollat på The Big Bang Theory och skrattat mig lite lyckligare, men kan ändå konstatera att jag är inte skapt för att ligga hemma själv en hel dag.


Under min tid i mitt fort har jag kollat in alla online shopping sidor för att beställa hem kläder utan egentligen beställa nåt utan endast lagt några saker i kundkorgen och sedan surfat vidare, funderat på att skaffa mig en iphone 14 gånger, drömt om ett bättre liv där pengar inte var ett problem och Jude Law var min make och pillat navelludd.

Med andra ord kan man säga att jag inte gjort någon nytta idag och att jag snart ska dra täcket över huvudet och glömma att den här dagen en existerat.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snuttis då! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback