Dunk dunk

Började dagen med att fixa nya sulor hos sjukgymnasten. Hon är väldigt nöjd med vad jag har åstadkommit hittills och nu behöver jag inte gå dit igen utan bara fortsätta med övningarna jag fått så kommer ryggen bli stark igen.
Därefter vandrade jag runt i stan och letade efter det perfekta läppstiftet. Hittade det men med min tur var det slut överallt. Mötte sen upp syster och följde med henne och mamsen till Nacka för att hämta hennes pass och sedan ta en fika i Forum. Där fortsatte jag jakten på mitt läppstift, men slut överallt! Fyndade dock en skitsnygg kavaj och fick två julstakar av mamsen så jag kan julfixa hemma.

Åt lite köttbullar och makaroner på hörntomten innan jag fick skjuts hem. Och nu sitter jag här i soffan med huvudvärk och funderar på om jag ska gå och lägg mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback