715 gången gillt?

Ursäkter, ursäkter och ännu fler ursäkter. Var längesen nu, men när datorn vägrade sammarbeta och jag var dator-handikapad i tre veckor var inte blogga det första jag tänkte på.

Men nu har jag en ny fin dator som jag avgudar (bortser faktumet att jag en vacker dag måste betala för den) Fick dock ett utbrott på den idag när styrplattan slutade fungera. På nåt sätt lyckades jag komma åt nåt som låste musen vilket resulterade i panik från min sida. Tryckte på alla knappar jag kunde trycka på utan resultat. Letade upp intruktionsboken (som för övrigt är 5 sidor tunn och värdelös) utan att hitta svar och blev så barnsligt arg att jag rev sönder den. Skrek och slog på datorn, bad Sandra googla upp vad jag kunde göra och skickade till och med sms till 118800 för att få svar. Vad jag än gjorde så löste det inte problemet och min frustration steg. Jag skrek, slog och skrek ännu mer. 

Tillslut ringde Sandra och hade tyvärr inget svar på hur jag kunde lösa mitt problem. När jag är mitt uppe i mitt skrikande och slående fixade jag problemet.
Slutsaten av denna händelse: jag har ett hett temprament och borde inte använda tekniska prylar då se vägrar samarbeta med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback